Jag kan inte fatta att det fortfarande är tomt!
Om du har lagt till något tidigare måste du logga in för att se artiklarna och slutföra köpet.

Dina fantastiska foton och videor










Recensioner – 18
Praktisk förpackning, stör eller smular inte smula sönder sminket, lämnar en behaglig återfuktad känsla. Täpper inte till porerna.
Jag har använt den här spf:n hela sommaren under dagen och över smink. Den är lätt och torkar inte bort sminket under. När jag applicerar den får jag en mattande känsla, men det är bara konsistensen, den förändrar inte alls finishen på min hud. Den enda nackdelen är att den ramlar ur tuben, men när man väl vet det är det lätt att vara försiktig och öppna den i rätt position.
Jag använder det här stiftet upprepade gånger, det är ett av mina favoriter. Det ger en fin strålande finish, är relativt lätt mot huden och lämnar inte en vit ton. Jag använder det ibland istället för ett läppbalsam med solskyddsfaktor.
Riktigt bra produkt, superfin mot huden och inte alls klibbig. Jag är i slutet av min andra.
Bra. Men den ramlar ur tuben, man måste applicera den försiktigt för jag vet att den kommer att ramla ut.
Det skulle vara superpraktiskt, men eftersom det faller ur hållaren kan det inte längre användas i ansiktet, det är en besvikelse för så mycket pengar
Kompakt förpackning, perfekt för din handväska. Det passar bra, det är lätt. Nackdelen är att fyllningen faller ur förpackningen.
Jag valde den här baren för att jag alltid velat prova en och den här fångade mitt öga först. Så fort jag provade det ångrade jag inte att jag valde den här. Jag har väldigt torr och känslig hud och den här SPF-stickan passar mig verkligen. Jag gillar att använda den som foundation för smink och jag måste säga att den ser väldigt bra ut. Jag är väldigt nöjd 🙂.
Själva stiftet är bra, solskyddsfaktorn är behaglig mot huden, den lämnar inga fläckar, men det som gjorde mig lite besviken är förpackningen. Refillen, dvs. solskyddsfaktorn, ramlade ur plastförpackningen flera gånger, den var definitivt inte den bästa när jag tappade den ute på trottoaren eller vid tågstationen på perrongen. Jag vet inte om jag bara fick fel. Jag rekommenderar den definitivt, var bara försiktig så att du inte tappar den.
Som titeln säger – den här stiftet är 2 i 1. Förutom att ge extra skydd ger det också en behaglig känsla av lättnad för huden, men utan att lämna en glansig hinna.
Håll Kontakten!
Vi skickar dig rabatter, nya produkter och hudvårdstips om K-beauty.