Jag kan inte fatta att det fortfarande är tomt!
Om du har lagt till något tidigare måste du logga in för att se artiklarna och slutföra köpet.

Recensioner – 3
För mig är denna toner en kontroversiell produkt. Den är väldigt tjock och krämig. Det kan ge bra fukt till huden, men jämfört med andra ansiktsvatten med liknande konsistens är det ännu inte en av de bästa presterande. Det svider också när det används om det finns irritation, sår eller en skadad hudbarriär, även om det bara är kortvarigt. Huden känns snarare närad än återfuktad efter applicering, och konsistensen är för tjock, vilket ger en känsla av att porerna täpps till. Därför kommer jag inte att upprepa köpet.
Som present till mitt första köp på K-sisters hemsida fick jag ett prov på den här tonern. Och även om jag inte är så bekant med koreanska toners måste jag säga att den här produkten verkar vara av god kvalitet och gör det den ska. Den orsakar ingen irritation alls på min känsliga hud. Jag applicerar den i ansiktet i ungefär 3 lager. Efter att ha använt den känner jag att min hud är tillräckligt återfuktad och redo för nästa steg i min hudvårdsrutin. Jag rekommenderar den definitivt.
Enkel och behaglig att applicera över ansiktet.
Håll Kontakten!
Vi skickar dig rabatter, nya produkter och hudvårdstips om K-beauty.