Jag kan inte fatta att det fortfarande Àr tomt!
Om du har lagt till nÄgot tidigare mÄste du logga in för att se artiklarna och slutföra köpet.
Varukorg
Jag kan inte fatta att det fortfarande Àr tomt!
Om du har lagt till nÄgot tidigare mÄste du logga in för att se artiklarna och slutföra köpet.
Specialerbjudanden
Produkttyp
Köp efter HUDTYP
Specialerbjudanden
Produkttyp
Köp efter BEHOV
1. Om det finns ett fel i leveransen kommer Ksisters att kompensera kunden i form av en kupong. Kunden kan ocksÄ krÀva att felet avhjÀlps genom en ersÀttningsprodukt. Om det inte Àr möjligt eller inte lönsamt för Ksisters att avhjÀlpa felet har köparen rÀtt till prisavdrag och - om felet Àr vÀsentligt - rÀtt att hÀva köpet.
2. Varan ska anses vara felaktig, i synnerhet om den inte har de vanliga eller angivna egenskaperna, eller inte Ă€r lĂ€mplig för Ă€ndamĂ„let, eller inte uppfyller lagstadgade krav, eller inte har levererats i avtalad kvantitet. ĂverkĂ€nslighet eller allergiska reaktioner pĂ„ de levererade varorna Ă€r inte skĂ€l för att erkĂ€nna ett fel i varorna. PĂ„ samma sĂ€tt utgör inte heller fel i gĂ„vor eller gratisvaror som inte omfattas av bestĂ€llningen ett fel i varan. Produktbilderna i vĂ„r webbutik Ă€r endast avsedda som illustrationer och utgör inte en bindande beskrivning av produktens egenskaper (t.ex. kan förpackningen skilja sig Ă„t pĂ„ grund av Ă€ndringar som gjorts av tillverkaren).
3. KlagomĂ„l ska skickas till https://ksisters.fi med det klagomĂ„lsformulĂ€r som finns tillgĂ€ngligtŃ hĂ€r. NĂ€r du fyller i formulĂ€ret, glöm inte att beskriva felet och bifoga foton av den defekta produkten (om möjligt). Varorna som Ă€r föremĂ„l för klagomĂ„let, efter bekrĂ€ftelse, mĂ„ste skickas med det ifyllda formulĂ€ret med fakturanumret pĂ„ fraktsedeln inom 5 dagar via det logistikföretag som anges av kunden i returformulĂ€ret.
4. Ksisters kommer att informera Kunden om hanteringen av klagomÄlet, sÀrskilt om mottagandet av klagomÄlet och dess positiva eller negativa hantering, via e-post eller sms, inom 30 dagar frÄn dagen för inlÀmnandet. Ksisters kan Àven komma att kontakta kunden per telefon.
5. Reklamationen kommer att behandlas omedelbart. HandlÀggningen av reklamationen, inklusive avhjÀlpande av felet, ska normalt inte överstiga 30 dagar. I annat fall har köparen rÀtt att frÄntrÀda köpeavtalet. Köparen mÄste hjÀlpa Ksisters att hÄlla tidsfristen.
6. Vid ett positivt reklamationsresultat stÄr Ksisters för kostnaderna för att ÄtersÀnda varan.
HÄll Kontakten!
Vi skickar dig rabatter, nya produkter och hudvÄrdstips om K-beauty.
Bjud in en vÀn och fÄ 0 ⏠cashback - hÀnvisningsprogram Ksisters
Dela en rabattkod för 0 ⏠med dina vÀnner och fÄ en Äterbetalning pÄ 0 ⏠pÄ ditt K-konto frÄn deras första bestÀllning om de spenderar 0 ⏠eller mer!