On mahdotonta uskoa, että se on vielä tyhjä!
Jos olet lisännyt siihen jotain, kirjaudu sisään sivustolle nähdäksesi tuotteet ja suorittaaksesi ostoksesi.


Upeat kuvasi ja videosi










Arvostelut – 14
Tämä kasvovesi on todella ihana. Se kosteuttaa ihoa syvältä ja jättää sen raikkaan ja miellyttävän tuntuiseksi käytön jälkeen. Minulla on ongelmaiho ja aknea, mutta se on silti toiminut minulle täydellisesti: se ei ärsytä ihoani, vaan pikemminkin rauhoittaa sitä ja auttaa vähentämään punoitusta ja aknen jälkeisiä arpia. Säännöllisen käytön myötä olen huomannut, että arvet ovat hieman haalistuneet ja että ihoni näyttää terveemmältä ja hoidetummalta. Rakastan myös sitä, että se auttaa palauttamaan ihon tasapainon eikä jätä tahmeaa tunnetta. Siitä on ehdottomasti tullut yksi suosikkituotteistani, ja ostaisin sen mielelläni uudelleen.
Aioin tilata kosmetiikkaa ja päätin jättää arvosteluja parhaista tuotteista, jotka todella auttoivat minua, ja pidin siitä todella paljon🤗 Ensinnäkin CuSkinin kasvovesi. Minulla on sekaiho, mutta Ruotsin talvi kuivatti ihoani niin paljon, ettei mikään supersuojavoide auttanut. Iho oli ylikuiva ja jopa kuivuudesta johtuvasta ärsytyksestä huolimatta samea, ja poskillani oli myös ihottumaa, joka joskus kutisi 🥲 Pyydän palauttamaan ihon suojakerroksen, tekemään ihosta todella täyteläisen ja säteilevän 🥹 Minulle suositeltiin tätä kasvovettä ja myös Anuan PEACH 70 + NIACIN -tuotetta. Olen todella iloinen, että sain tuloksen ensimmäisellä käyttökerralla. Nyt olen käyttänyt kasvovettä kaksi kertaa päivässä kuukauden ajan, ja jopa poskieni ihottumat ovat lähes kokonaan parantuneet ja kadonneet. Tämä on nyt 100% pysyvä ihonhoitokosmetiikkani ☺️💕
Tämä kasvovesi on yksi parhaista koskaan käyttämistäni kasvovesistä. Koostumus on hieman vettä paksumpi. Jättää iholle hieman tahmean kerroksen. Ei sisällä näkyvää tuoksua. Sopii herkälle iholle, jolla on ruusufinni.
En ole käyttänyt sitä kauaa, mutta pidän siitä jo. Ihoni on rasvoittuva ja erittäin herkkä, minulla on ruusufinni. Käytän sitä joka toinen päivä iltarutiinissani: 1. Puhdistusaine 2. Bifida-kasvovesi 3. Atselaiinihappo 10 % 4. Mary May 6 -peptidikompleksi 5. MANO-hyaluroniseerumi (HA.E-hydraatti) 6. Uriage Tolederm Control (jos ihossa on kosteuden puutetta)
Toinen purkki. Suosittelen lämpimästi. Tilaan lisää ❤️
👍
Tykkään tästä, ihoni näyttää erittäin hyvältä tämän kasvoveden käytön jälkeen.
Kasvovesi tekee tehtävänsä hyvin. Se kosteuttaa ihanasti ja sillä on täyteläisempi koostumus kuin monilla kasvovesillä, mutta se tuntuu silti erittäin kevyeltä kasvoilla.
Minulla on herkkä iho ja viikon käytön jälkeen se on kirkas, rauhoittunut, puhdas ja kosteutettu. Suosittelen sitä.
Olen aina halunnut ostaa probioottisen kasvoveden CU Dr.Solution Bifida Barrier Tonerille, ja vihdoin minulla se on! Sillä on erittäin kevyt ja tahmea koostumus, melkein kuin vedellä. Tämä kasvovesi kosteuttaa ja rauhoittaa ihoa välittömästi. Kesällä sinun ei tarvitse edes levittää voidetta. Sillä on neutraali tuoksu ja se kestää erittäin pitkään. Olen tyytyväinen tähän kasvoveteen ja suosittelen sitä!
Pidetään yhteyttä!
Lähetämme alennuksia, uusia tuotteita ja ihonhoitovinkkejä.