Lahja yli 50 € ostoksille
fi

Säännöt

І. Yleiset ehdot

1. Näillä toimitusehdoilla (jäljempänä myös "toimitusehdot") säännellään ostosopimuksen osapuolten välistä suhdetta, jossa toisaalta Ksisters Sp.z o.o. rekisteröity osoitteessa 50 Nowogrodzka Street, Suite 515, Varsova, koodi 00-695, merkitty Varsovan käräjäoikeuden ylläpitämään kansalliseen oikeudenkäyntirekisteriin, kansallisen oikeudenkäyntirekisterin 12. kaupallinen osasto, numerolla WA.XII NS-REJ.KRS/19689/21/434, osakepääoma 5 000,00 PLN (täysin maksettu), REGON-numero 388839360, NIP-numero PL7011031806, KRS: 0000894651 (jäljempänä myös 'Ksisters' tai 'myyjä'), ja toisaalta ostaja.

2. Ostaja on henkilö, joka on tehnyt ostosopimuksen Myyjän kanssa ja ostanut tavaroita Myyjältä verkkosivuston https://ksisters.fi verkkokaupan kautta ja jolla on oikeus esittää korvausvaatimuksia tavaroiden virhevastuusta (jäljempänä "Ostaja"). Ostaja voi olla luonnollinen henkilö, joka ei toimi tämän sopimuksen tekohetkellä yrityksensä, työnsä tai ammattinsa puitteissa, ja tällaista henkilöä pidetään kuluttajana (jäljempänä myös "kuluttaja").

3. Tilauksen tekemällä ostaja vahvistaa lukeneensa nämä säännöt.

ІІ. Tietoturva ja tietosuoja

1. Ostaja antaa tavaroita ostaessaan seuraavat tiedot:
- nimi ja sukunimi/yrityksen nimi;
- vakituinen asuinpaikka/sääntömääräinen kotipaikka;
- sähköpostiosoite;
- puhelinnumero;
- jos ostaja on yrittäjä ja hänellä on rekisteröintinumero ja arvonlisäverovelvollisen numero, hänen on tässä tapauksessa annettava myös nämä tiedot.

Edellä mainitut tiedot ovat välttämättömiä ostajan tunnistamiseksi ja yhteydenpidon jatkamiseksi tavaroiden toimittamista varten.

2. Henkilötietojen käsittelyn ehdot ja erityiset henkilötietojen määrittelyt, joihin ostaja suostuu, sisältyvät asiakirjaan «Henkilötietojen turvallisuus ja suojaus».

3. Osana valitusmenettelyä asiakkailta vaaditaan seuraavat tiedot: etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Kaikkia tällä tavoin saatuja henkilötietoja käsitellään ainoastaan valituksen käsittelyn kannalta tarpeellisiin tarkoituksiin. Ostajalla on oikeus muuttaa henkilötietojaan, mukaan lukien oikeus pyytää selitystä ja/tai vaatia virheellisesti syötettyjen tietojen poistamista, sekä muut laissa säädetyt oikeudet.

ІІІ. Kauppasopimuksen tekeminen

1. Sopimus tehdään sähköisesti etänä (sähköpostitse) eli ostajan sähköisen tilauksen perusteella (lähettämällä tilauksen ostaja lähettää tarjouksen osto- ja myyntisopimuksen tekemisestä), jonka myyjä vahvistaa (tarjouksen hyväksyminen).

2. Myyntisopimus syntyy lähettämällä tilaus ostajalle ja hyväksymällä tilauksen myyjän toimesta. Myyjä vahvistaa välittömästi tämän hyväksymisen Ostajalle lähettämällä tietolähetyksen tilauksessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Tietokirjeestä Ostaja löytää linkin sääntöjen voimassa olevaan versioon.

3. Kauppasopimuksessa myyjä sitoutuu luovuttamaan ostajalle kaupan kohteena olevat tavarat, ja ostaja sitoutuu vastaanottamaan tavarat ja maksamaan kauppahinnan myyjälle. Myyjä pidättää itsellään omistusoikeuden tavaroihin, kunnes kauppahinta on maksettu kokonaisuudessaan. Myyjä lähettää tavarat nimetylle rahdinkuljettajalle tavaroiden siirtämistä varten lopulliselle Ostajalle. Myyjä toimittaa sopimuksen kohteen ostajalle sovitussa määrässä, laadussa ja mallissa. Jos ei ole sovittu, miten tavara on pakattava, myyjä pakkaa tavaran tavalla, joka on tarpeen tavaran säilyttämiseksi ja suojaamiseksi. Myyjä myös pakkaa tavarat kuljetusta varten.

IV. Hinta ja maksuehdot

1. Ostaja saa tavarat tilauksen tekohetkellä voimassa olevaan hintaan. Ostajalla on mahdollisuus tutustua kokonaishintaan arvonlisäveroineen ja muine kuluineen ennen tilauksen tekemistä.

2. Myyjä hyväksyy seuraavat maksuehdot:
- verkkomaksu,
- käteismaksu toimituksen yhteydessä (kortilla kuittauksen yhteydessä, rahankuljettaja ottaa vastaan varoja asiakkaalta) Yksityiskohdat löytyvät linkistä: "Toimitus ja Maksu".

3. Tavarat ovat Myyjän omaisuutta, kunnes ne on maksettu kokonaisuudessaan. Riski tavaran vahingoittumisesta siirtyy sen jälkeen, kun tavara on luovutettu ostajalle. Kun tavarat lähetetään postiennakolla, maksuehtoja koskevat tiedot eivät voi muuttua.

V. Toimitusehdot

1. Edellytykset tavaroiden toimittamiselle sopimuksessa määrätyin ehdoin ovat seuraavat:
- tilauksen tarkistaminen;
- tilattujen tavaroiden saatavuus sähköisen tilauksen mukaisessa määrässä;
- maksu verkkosivuston kohdassa "Maksu ja Toimitus" annettujen tietojen mukaisesti.

2. Mahdolliset tavaroiden toimitustavat Suomessa:
- Tavaran toimitus osoitteeseen tai rahdinkuljettajan toimipisteeseen käteisellä. Tavarat lähetetään rahdinkuljettajan toimesta. Rahdinkuljettaja toimittaa paketit arkipäivisin, yleensä 3-6 arkipäivän kuluessa tavaran lähettämisestä.
- Tavaroiden toimitus osoitteeseen tai rahdinkuljettajan toimipisteeseen ennakkomaksulla. Tavarat toimitetaan samoin ehdoin kuin postiennakolla, mutta ostaja sopii myyjän kanssa yksilöllisestä maksutavasta. Ostaja on velvollinen ottamaan tavarat vastaan kolmannelta osapuolelta (myyjän kuljetuskumppanilta).

3. Myyjän velvollisuus toimittaa tilatut tavarat täytetään kuljettamalla ja luovuttamalla tavarat rahdinkuljettajalle (kuljetuspalvelulle), joka saattaa ne edelleen määränpäähän. Vastuu tavaran vahingossa tapahtuvasta katoamisesta, vahingoittumisesta tai tuhoutumisesta siirtyy ostajalle tavaran vastaanottohetkellä tai silloin, kun ostaja oli velvollinen vastaanottamaan tavaran, mutta ei tehnyt sitä myyntisopimuksen ehtojen vastaisesti.

4. Myyjä voi periä maksun tavaroiden toimittamisesta. Yksityiskohtaiset tiedot toimituskustannuksista ja -ehdoista löytyvät kohdasta "Maksaminen ja Toimitus". Lisäksi tiedot toimituksen hinnasta, ajankohdasta ja kustannuksista annetaan tilausprosessin aikana ja Ksisters vahvistaa ne ostajalle lähetetyssä sähköpostiviestissä.
Veroasiakirja (lasku) toimitetaan ostajalle tavaroiden mukana. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.

VI. Sopimuksen irtisanominen

1. Sopimuksen irtisanominen kuluttajana olevan ostajan toimesta:

Ostajalla on oikeus peruuttaa sopimus ilman mitään syytä 14 kalenteripäivän kuluessa tavaroiden vastaanottopäivästä tai palvelujen tarjoamista koskevan sopimuksen tekopäivästä. Ksisters sallii kuitenkin Ostajien peruuttaa sopimuksen 90 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, ja sen on lähetettävä Myyjälle kirje peruutuksesta sähköpostiosoitteeseen [email protected] ilmoitetun ajan kuluessa. Kieltäytymislomake, jolla kuluttaja voi käyttää oikeuttaan peruuttaamyyntisopimus, on ladattavissa täältä.

Peruutuslomakkeen lähettämisen jälkeen Ksisters lähettää asiakkaalle rahtikirjan palautusnumeron. Jos kuluttaja haluaa käyttää peruuttamisoikeuttaan sopimuksesta ottaen huomioon palautuslomakkeessa annetut tiedot ja käyttäen palautuslähetyskirjan numeroa, hänen on lähetettävä tavarat määrätyn rahdinkuljettajan kautta 5 päivän kuluessa. Palautettavien tavaroiden mukana on oltava kaikki asiakirjat, esimerkiksi alkuperäinen lasku, näytteet, ohjeet ja muut tavaroiden asiakirjat, jotka on toimitettu hänelle yhdessä tavaroiden kanssa.

Kuluttaja vastaa tavaroiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista. Jos kuluttaja peruuttaa sopimuksen 14 päivän kuluessa tavaran toimituspäivästä, hänellä on myös oikeus saada takaisin toimituskustannukset halvinta toimitusvaihtoehtoa vastaavana määränä. Jos kuluttaja peruuttaa sopimuksen myöhemmin, hänelle palautetaan ainoastaan tavaroiden arvo.

Edellä mainitut määrät palautetaan kuluttajaostajalle välittömästi, viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Ellei toisin sovita, varat palautetaan samalla tavalla kuin ostaja on suorittanut maksun.

2. Kuluttaja ei voi peruuttaa sopimusta, jos:

  • jos kyseessä on kuluttajan erityistarpeiden mukaisesti valmistettujen tavaroiden, tilaustavaroiden tai erityisesti yhdelle kuluttajalle tarkoitettujen tavaroiden myynti;
  • pilaantuvien tavaroiden myynti;
  • jos tavaran säilyvyysaika on päättynyt tavaran ollessa kuluttajan hallussa;
  • sellaisten suojapakkauksissa olevien tavaroiden myynti, joita ei voida palauttaa terveys- tai hygieniasyistä ja joiden suojapakkaus on vahingoittunut toimituksen jälkeen;
  • sellaisten tavaroiden myynti, jotka luonteensa vuoksi voivat sekoittua erottamattomasti muihin tavaroihin toimituksen jälkeen.
  • 3. Jos Ksisters ei toimita tilausta 30 päivän kuluessa tilauspäivästä, ostajalla on oikeus purkaa sopimus.

    VII. Vastuu tuotevirheistä ja takuu

    1. Tuotetakuun ehdot määräytyvät näiden sääntöjen ja Suomen tasavallan sovellettavien säädösten mukaan.

    2. Ksisters vastaa virheistä, jotka ilmenevät sen jälkeen, kun ostaja on luovuttanut tavarat takuuaikana (takuu). Kaikkien Ksisters-verkkokaupassa tarjottujen tavaroiden takuuaika on 24 kuukautta, ellei tavarassa ole ilmoitettu lyhyempää takuuaikaa. Takuuaika alkaa siitä hetkestä, kun ostaja vastaanottaa tavaran.

    3. Euroopan unionissa käytetään myös yhtä ainoaa viimeistä käyttöpäivämäärää, PAO-päivämäärää (Period After Opening), joka on merkitty suoraan tuotteeseen tai pakkaukseen kuvakkeena, joka esittää avattua purkkia ja sen sisällä olevaa numeroa, joka ilmaisee, kuinka monta kuukautta tuotetta on käytettävä. Tuotteet on käytettävä määritellyn ajan kuluessa avaamisesta.

    VIII. Valitus

    1. Jos toimituksessa on virhe, Ksisters korvaa sen asiakkaalle kupongin muodossa. Asiakas voi myös vaatia, että virhe korjataan korvaavalla tuotteella. Jos Ksistersin ei ole mahdollista tai kannattavaa korjata virhettä, ostajalla on oikeus saada alennusta kauppahinnasta ja - merkittävän virheen ollessa kyseessä - oikeus purkaa kauppasopimus.

    2. Tavarat katsotaan virheellisiksi erityisesti, jos niillä ei ole tavanomaisia tai esitettyjä ominaisuuksia, jos ne eivät sovellu tarkoitukseensa, jos ne eivät täytä lakisääteisiä vaatimuksia tai jos niitä ei ole toimitettu sovitussa määrässä. Yliherkkyys tai allergiset reaktiot toimitettuja tavaroita kohtaan eivät ole perusteena tavaran virheen toteamiselle. Myöskään tilaukseen kuulumattomien lahjojen tai ilmaistavaroiden virheet eivät ole tavaran virheitä. Verkkokaupassamme olevat tuotekuvat ovat vain havainnollistavia, eivätkä ne muodosta sitovaa kuvausta tuotteen ominaisuuksista (esimerkiksi pakkaukset voivat poiketa toisistaan valmistajan tekemien muutosten vuoksi).

    3. Valitukset on lähetettävä osoitteeseen [email protected] tästä linkistälöytyvällä valituslomakkeella. Kun täytät lomakkeen, älä unohda kuvailla vikaa ja liitä mukaan kuvia viallisesta tuotteesta (jos mahdollista). Reklamaation kohteena oleva tavara on sen vahvistamisen jälkeen lähetettävä täytetyn lomakkeen kanssa käyttäen rahtikirjan laskunumeroa 5 päivän kuluessa asiakkaan palautuslomakkeessa ilmoittaman logistiikkayrityksen kautta.

    4. Ksisters ilmoittaa asiakkaalle valituksen käsittelystä, erityisesti valituksen vastaanottamisesta ja sen myönteisestä tai kielteisestä käsittelystä, sähköpostitse tai tekstiviestillä 30 päivän kuluessa valituksen jättämisestä. Ksisters voi ottaa yhteyttä asiakkaaseen myös puhelimitse.

    5. Kantelu käsitellään välittömästi. Valituksen käsittely, mukaan lukien vian poistaminen, ei yleensä saa kestää yli 30 päivää. Muussa tapauksessa ostajalla on oikeus peruuttaa kauppasopimus. Ostajan on autettava Ksistersiä noudattamaan määräaikaa.

    6. Jos reklamaatio on myönteinen, Ksisters vastaa tavaroiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista.

    IX Kanta-asiakasohjelma - Ksisters-klubi

    1. Ostamalla tuotteita Ksisters-verkkokaupasta sinusta tulee Ksisters-klubin kanta-asiakasohjelman (jäljempänä kanta-asiakasohjelma tai Ksisters-klubi) jäsen.

    2. Asiakas saa kanta-asiakasohjelman puitteissa kanta-asiakastililleen käteispalautusta Ksistersin verkkokaupassa tehdyistä ostoksista. Kanta-asiakkaalle hyvitettävän Cashbackin määrä vastaa ostohintaa euroina.

    3. Mitä enemmän tuotteita kanta-asiakasohjelman jäsen ostaa, sitä enemmän etuja hän saa. Jäsenen saamat kanta-asiakastasot ja edut on lueteltu alla:
    1. Uusi
    2. Tyttöystävä
    3. Sisko

    Yksityiskohtaiset tiedot löytyvät kohdasta: "My Ksisters Club".

    4. Kertynyttä Cashbackia ei voi myydä tai antaa lahjaksi, eikä Cashbackia voi vaihtaa käteiseksi. Kanta-asiakasohjelman jäsen voi käyttää kertynyttä käteispalautusta vain maksamaan enintään 50 % tavaroiden hinnasta.

    5. Käteispalautuksen voimassaoloaika on 1 vuosi kustakin ostoksesta. Ostaja voi tarkistaa hänen käytettävissään olevan Cashbackin verkkosivustolla, tätä varten hänen on kirjauduttava verkkosivustolle, ja hän voi tarkistaa sen myös ostoskorista tilausta tehdessään.

    6. Ksisters ei ole vastuussa kolmannen osapuolen mahdollisesta Cashbackin väärinkäytöstä, ellei uskollisuusohjelman jäsen ole ilmoittanut ajoissa tilinkäytön menettämisestä.

    7. Ksisters pidättää oikeuden lopettaa tai keskeyttää kanta-asiakasohjelman milloin tahansa. Ksisters pidättää myös oikeuden muuttaa rahapalautusten kertymisjärjestelmää.

    8. Jos kanta-asiakasohjelma lopetetaan tai keskeytetään, Ksisters sitoutuu ilmoittamaan kanta-asiakasohjelman jäsenille Ksistersin verkkosivustolla. Ennen kanta-asiakasohjelman lopettamista tai keskeyttämistä käyttämättä jäänyt Cashback peruutetaan.

    9. Ksisters-klubin jäsenyys ja siihen liittyvät palvelut ovat maksuttomia.

    10. Kanta-asiakasohjelman jäsen voidaan milloin tahansa sulkea Ksisters-klubin ulkopuolelle omasta pyynnöstään. Tässä tapauksessa asiakas lähettää pyynnön seuraavaan sähköpostiosoitteeseen: [email protected].

    X. Viittausohjelma

    1. Tukikelpoisuus.

    Suositteluohjelmaan voivat osallistua vain Ksistersin asiakkaat, jotka ovat osallistumishetkellä vähintään kahdeksantoista (18) vuotta täyttäneitä. 2. Osallistumisesi Suositteluohjelmaan ja suosittelulinkkisi tai kampanjakoodisi käyttäminen merkitsevät täydellistä ja ehdotonta hyväksymistäsi tässä sopimuksessa esitetyille ehdoille ja edellytyksille sekä Ksistersin päätöksille ja tulkinnoille, jotka ovat lopullisia ja sitovia kaikissa tähän ohjelmaan liittyvissä asioissa.

    Suositteluohjelman mukainen uusi asiakas (jäljempänä "suosittelijat") on yksilöllisen puhelinnumeron ja sähköpostin yhdistelmä (jota ei käytetä tilausten tekemisessä minkään verkkotunnusalueen Ksisters-sivustolla).

    Jos olet Uusi Asiakas, sinulla on mahdollisuus saada alennusta ensimmäisen tilauksesi yhteydessä; Ksisters määrittää alennuksen määrän oman harkintansa mukaan. Tätä varten sinun on käytettävä suosittelulinkkiä tai suosittelevaa tarjouskoodia, jonka ystäväsi on antanut sinulle. Jotta kampanjakoodia voidaan soveltaa, sinun on oltava rekisteröitynyt tai kirjautuneena verkkosivustolle, eikä tililläsi saa olla onnistuneita ostoksia.

    2. Yleistä tietoa suositusohjelmasta.

    Voit osallistua suositteluohjelmaan määriteltyjen kelpoisuusvaatimusten mukaisesti ostettuasi verkkosivustolla tarjottuja tavaroita. 48 tunnin kuluessa ensimmäisen tilauksesi vastaanottamisesta sinut rekisteröidään automaattisesti Suositteluohjelmaan ja osallistujana voit saada ksisters club -tilillesi 5 euron suuruisen käteispalautuksen (jäljempänä "käteispalautus").

    Jos haluat vetäytyä suositteluohjelmasta, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: [email protected].

    Kuten edellä todettiin, 48 tuntia sen jälkeen, kun olet saanut ensimmäisen tilauksesi tilillesi, erityinen linkki tai kampanjakoodi ("Referral Link") luodaan ja se on saatavilla henkilökohtaisella tililläsi My Ksisters Club.

    Voit jakaa suosittelulinkkiäsi mahdollisten uusien asiakkaiden kanssa.

    Tilauksista, jotka suosittelijat, jotka tulevat Ksistersin verkkosivuille suosittelulinkkisi kautta tai käyttävät kampanjakoodiasi ensimmäistä tilaustaan tehdessään, tekevät, hyvitetään sinulle käteispalautusta, jota varten suosittelijan on saatava ensimmäinen vähintään 50 euron suuruinen tilaus.

    Voit käyttää Cashbackia samalla tavalla kuin kanta-asiakasohjelmassa.

    3. Käteispalautuksen saaminen.

    Cashback hyvitetään tilillesi kanta-asiakasohjelmissa.

    Käteispalautus hyvitetään suosittelulinkkisi käyttämisestä tai tarjouskoodisi soveltamisesta sekä muiden näissä säännöissä määriteltyjen vaatimusten täyttämisestä 48 tunnin kuluessa siitä, kun suosittelija on saanut ensimmäisen tilauksensa.

    XІ. Vaihtoehtoinen riidanratkaisu

    1. Ostajalla on oikeus hakea Myyjältä vahingonkorvausta (sähköpostitse osoitteeseen [email protected]), jos hän ei ole tyytyväinen siihen, miten Myyjä on käsitellyt hänen valituksensa tai jos hän katsoo, että Myyjä on loukannut hänen oikeuksiaan.

    2. EU:n erityisasetuksen mukaan verkko-ostoksiin liittyvät riidat voidaan ratkaista kaikkialla EU:ssa ODR-foorumin kautta, johon pääset tästä. Tämä tarkoittaa sitä, että jos kohtaat ongelman verkko-ostoksen aikana EU:n alueella (viallinen tuote, et voi vaihtaa tuotetta jne.), voit tehdä valituksen nopeammin ja helpommin yllä olevan linkin kautta. Foorumia voivat käyttää sekä kuluttajat että kauppiaat, ja valitukset voi tehdä millä tahansa EU:n 23 virallisesta kielestä.

    3. Voit myös ottaa yhteyttä tuomioistuinten ulkopuoliseen oikeudenkäyntiosastoon tai Kuluttajariitalautakunnan asiakasvalitusosastoon ( https://www.kuluttajariita.fi/fi/).

    XІI. Loppusäännökset

    1. Ostaja tunnustaa ja hyväksyy, että Myyjän ja Ostajan välisiin oikeuksiin ja velvollisuuksiin sovelletaan näitä ehtoja ja Suomen tasavallan kuluttajansuojalainsäädännön asiaa koskevia säännöksiä.

    2. Muihin kysymyksiin, joita ei ole nimenomaisesti säännelty näissä säännöissä, sovelletaan yksittäisten osto- ja myyntisopimusten tekohetkellä voimassa olevaa lainsäädäntöä.

    3. Tilauksen tekemällä ostaja vahvistaa, että hän on lukenut nämä säännöt ja hyväksyy ne täysin.

    4. Jos yksi tai useampi näiden sääntöjen lauseke on kokonaan tai osittain pätemätön, se ei vaikuta muiden määräysten pätevyyteen ja muut määräykset pysyvät täysin voimassa.

    5. Kaikki tavaroiden ja palvelujen hinnat sisältävät arvonlisäveron tilaushetkellä. Jos verokanta muuttuu ennen kaupantekoa tai ennen tavaroiden lähettämistä, ostaja on vastuussa liikamaksun kattamisesta, ja liikamaksun tapauksessa myyjä ilmoittaa ostajalle välittömästi sähköpostitse tai postitse tavoista palauttaa liikamaksu. Lähetettyjen tavaroiden mukana toimitetaan myös veroasiakirja. Veroasiakirja voidaan lähettää myös sähköisesti, sähköpostitse. kirjeessä, jossa ostajalle ilmoitetaan lähetetyistä tavaroista. Kaikki hinnat, myös alennushinnat, ovat voimassa toistaiseksi tai varastojen loppumiseen saakka.

    6. Tilauksen tekemällä hyväksyt, että saat laskun sähköisessä muodossa. Sähköinen lasku lähetetään sähköpostitse. postitse, kirjeessä, jossa ilmoitetaan ostajalle toimitetuista tavaroista. Jos haluat saada laskun paperisena, ilmoita siitä meille, niin lasku liitetään toimitettujen tavaroiden mukana.

    Nämä säännöt tulevat voimaan 07. maaliskuuta 2025.

    Liittymällä hyväksyn