On mahdotonta uskoa, että se on vielä tyhjä!
Jos olet lisännyt siihen jotain, kirjaudu sisään sivustolle nähdäksesi tuotteet ja suorittaaksesi ostoksesi.

Arvostelut – 3
Minulle tämä väriaine on kiistanalainen tuote. Se on erittäin paksu ja kermainen. Se voi kosteuttaa ihoa hyvin, mutta verrattuna muihin samankoostuviin väriaineisiin se ei ole vielä yksi huippusuoritajista. Se pistelee myös käytettäessä, jos siinä on ärsytystä, haavoja tai vaurioitunut ihosuoja, vaikka vain hetkellisesti. Iho tuntuu levityksen jälkeen pikemminkin ravitulta kuin kosteutetulta, ja koostumus on liian paksu, mikä antaa tunteen, että huokoset ovat tukkeutuneet. Siksi en toista ostoa.
Sain lahjaksi ensimmäisen K-sisters-verkkosivuston ostokseni yhteydessä näytteen tästä kasvovedestä. Ja vaikka en ole kovin perehtynyt korealaisiin kasvoveteihin, minun on sanottava, että tämä tuote vaikuttaa laadukkaalta ja tekee mitä sen pitääkin. Se ei aiheuta lainkaan ärsytystä herkälle iholleni. Levitän sitä kasvoilleni noin kolmessa kerroksessa. Käytön jälkeen ihoni tuntuu riittävän kosteutetulta ja valmiilta ihonhoitorutiinini seuraaviin vaiheisiin. Suosittelen sitä ehdottomasti.
Helppo ja miellyttävä levittää kasvoille.
Pidetään yhteyttä!
Lähetämme alennuksia, uusia tuotteita ja ihonhoitovinkkejä.