On mahdotonta uskoa, että se on vielä tyhjä!
Jos olet lisännyt siihen jotain, kirjaudu sisään sivustolle nähdäksesi tuotteet ja suorittaaksesi ostoksesi.
Ostoskorisi
On mahdotonta uskoa, että se on vielä tyhjä!
Jos olet lisännyt siihen jotain, kirjaudu sisään sivustolle nähdäksesi tuotteet ja suorittaaksesi ostoksesi.
Erikoistarjoukset
Tuotetyyppi
Osta IHOTYYPIN mukaan
Erikoistarjoukset
Tuotetyyppi
Osta HUOLEHISTA mukaan
Asiakaspalvelukeskus
1. Jos toimituksessa on virhe, Ksisters korvaa sen asiakkaalle kupongin muodossa. Asiakas voi myös vaatia, että virhe korjataan korvaavalla tuotteella. Jos Ksistersin ei ole mahdollista tai kannattavaa korjata virhettä, ostajalla on oikeus saada alennusta kauppahinnasta ja - merkittävän virheen ollessa kyseessä - oikeus purkaa kauppasopimus.
2. Tavarat katsotaan virheellisiksi erityisesti, jos niillä ei ole tavanomaisia tai esitettyjä ominaisuuksia, jos ne eivät sovellu tarkoitukseensa, jos ne eivät täytä lakisääteisiä vaatimuksia tai jos niitä ei ole toimitettu sovitussa määrässä. Yliherkkyys tai allergiset reaktiot toimitettuja tavaroita kohtaan eivät ole perusteena tavaran virheen toteamiselle. Myöskään tilaukseen kuulumattomien lahjojen tai ilmaistavaroiden virheet eivät ole tavaran virheitä. Verkkokaupassamme olevat tuotekuvat ovat vain havainnollistavia, eivätkä ne muodosta sitovaa kuvausta tuotteen ominaisuuksista (esimerkiksi pakkaukset voivat poiketa toisistaan valmistajan tekemien muutosten vuoksi).
3. Valitukset on lähetettävä osoitteeseen [email protected] tästä linkistälöytyvällä valituslomakkeella. Kun täytät lomakkeen, älä unohda kuvailla vikaa ja liitä mukaan kuvia viallisesta tuotteesta (jos mahdollista). Reklamaation kohteena oleva tavara on sen vahvistamisen jälkeen lähetettävä täytetyn lomakkeen kanssa käyttäen rahtikirjan laskunumeroa 5 päivän kuluessa asiakkaan palautuslomakkeessa ilmoittaman logistiikkayrityksen kautta.
4. Ksisters ilmoittaa asiakkaalle valituksen käsittelystä, erityisesti valituksen vastaanottamisesta ja sen myönteisestä tai kielteisestä käsittelystä, sähköpostitse tai tekstiviestillä 30 päivän kuluessa valituksen jättämisestä. Ksisters voi ottaa yhteyttä asiakkaaseen myös puhelimitse.
5. Kantelu käsitellään välittömästi. Valituksen käsittely, mukaan lukien vian poistaminen, ei yleensä saa kestää yli 30 päivää. Muussa tapauksessa ostajalla on oikeus peruuttaa kauppasopimus. Ostajan on autettava Ksistersiä noudattamaan määräaikaa.
6. Jos reklamaatio on myönteinen, Ksisters vastaa tavaroiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista.
Pidetään yhteyttä!
Lähetämme alennuksia, uusia tuotteita ja ihonhoitovinkkejä.
Kutsu ystäväsi ja saat 0 € käteispalautuksen - Ksisters suositusohjelma
Jaa henkilökohtainen 0 € promokoodisi tyttöystävillesi ja saat 0 € cashbackia K-tilillesi heidän ensimmäisestä vähintään 0 € tilauksesta!